.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تساوی خانگی صنعت ساری در یک دیدار سرد

از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان، عصر امروز جمعه بیست و ششم فروردین ماه 90 ، تیم فوتبال طبرستان صنعت ساری میزبان شیرین فراز کرمانشاه بود که در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل مقابل میهمانش رضایت داد.

به گزارش مازندلیگ، قضاوت این دیدار را که در استادیوم شهدای ساری و با حضور حدود سه هزار نفر تماشاگر برگزار شد، علیرضا مستقیم با کمک های رحیم شاهین و علی حاجی زاده برعهده داشت.

بازی در نیمه اول بسیار سرد و کسل کننده آغاز شد. اشتباهات مکرر بازیکنان دو تیم در کارهای تیمی باعث شد تا دروازه بانان دو تیم کم کارترین بازیکنان زمین لقب بگیرند. در این نیمه هیچ یک از دو تیم موفق به خلق موقعیت روی دروازه یکدیگر نشدند و بدون رد و بدل شدن گلی به رختکن رفتند.

در آغاز نیمه دوم شاهد یک تعویض در ترکیب هر دو تیم بودیم. با این تعویض ها انتظار می رفت تا شاهد بازی بهتری از دو تیم باشیم. بازیکنان صنعت ساری در ابتدای این نیمه بازی به مراتب بهتری را از خود به نمایش گذاشتند اما در خلق موقعیت روی دروازه کرمانشاهی ها عاجز بودند. در ادامه این تیم میهمان بود که بازی بهتری را انجام داد و حتی در دقایق پایانی تا مرز گلزنی و بازگشایی دورازه صنعت پیش رفت و تیر دروازه این تیم را به لرزه درآورد. در ثانیه ها پایانی بازی نیز دو ضربه آزاد مستقیم خوب با بی دقتی بازیکنان صنعت از دست رفت تا آه از نهاد سه هزار هوادار ساروی بلند شود.

تیم فوتبال صنعت ساری با کسب این تساوی خانگی 32 امتیازی شد و در رده ششم جدول باقی ماند. شیرین فراز کرمانشاه نیز با این تک امتیاز شیرین خارج از خانه، 29 امتیازی شد و بدون تغییر در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

در ادامه بازی های این هفته، عصر فردا شنبه تیم فوتبال نساجی مازندران میهمان تیم قعر جدولی استقلال اهواز خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.